h2 class="sidebar-title">Vínculos La comedianta tortosina: Carretero creu que ERC no avança "cap a la independència"

La comedianta tortosina

2.3.07

Carretero creu que ERC no avança "cap a la independència"


Jo, lo que crec, tot hi que m'he afiliat al seu moviment, és que dins de ERC, no pot aconseguir mai la independència. Ho tenen tot molt lligat i ben lligat a ERC, ja se'n han encarregat d'embutir gent que tan sols pensa amb la E, durant estos últims anys.
La única sol·lució és que se'n surte i entre al Partit Republicà Català, que per cert, està tenin un crèixement impresionant estos darrers mesos.

noticia publicada a e-noticies
Carretero creu que "aquest és el país on la mediocritat és la virtut més gran"L'exconseller de Governació, Joan Carretero, ha estat entrevistat a TD8, on ha reconegut que, tot i que "no m'independitzaré mai d'ERC" ja que "és la millor eina que té Catalunya", sí que "pretenc canviar el rumb de la direcció, busquem ser majoritaris", a través del web "reagrupament.cat", que ja té més de "20.000 entrades". "Volem constituir-nos com a corrent intern perquè ho recullen els estatuts d'ERC", ha afegit Carretero, a més de manifestar que "jo no sóc polític ja que estic retirat de l'escena". L'exconseller s'ha queixat perquè "aquest és el país on la mediocritat és la virtud més gran" ja que sempre s'assenyala al que "discrepa". "Els únic que se'ls hi diu que renunciïn a la seva llengua som els catalans, i a més, ho acceptem", ha denunciat en aquest sentit.Per Carretero "la direcció d'ERC està fent les coses diferents de com hauria", ja que "ens estem equivocant, no avancem cap a la independència". "Tots es pleguen massa al PSC, no només Puigcercós", ha puntualitzat, a més de defensar que si "si ERC vol anar cap a la independència ha de tenir gent d'esquerres i de dretes". L'exconseller també ha reconegut que "m'agradaria que el TC trinxés l'Estatut" per després obtenir "la Independència", i en cas que no s'apostés per aquesta via, Carretero ha expressat que "si voleu continuar així perquè sou així de mesells, jo que vols que faci".Finalment, el dirigent d'ERC ha reconegut que "hagués apostat per govern de concentració: CiU, PSC i ERC", ha deixat clar que "és impossible que Renfe anés tant malament si ho gestionéssim nosaltres", i ha reconegut que " a mi el que em sap greu que Montilla és digui José, s'hauria d'haver canviat el nom".